Veel gestelde vragen

Algemeen


Ik krijg geen bevestigingsmail nadat de bestelling is afgerond?
De meeste mensen hebben een Spamfilter en helaas laten niet alle Spamfilters onze bevestiging e-mail door. De bevestiging e-mail wordt dus soms geweigerd/geblokkeerd. Mocht dit het geval zijn dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen om na te gaan of wij uw betaling al ontvangen en verwerkt hebben. 

 Ik wil graag informatie voordat ik ga bestellen?
Uiteraard is het verstandig eerst informatie of advies in te winnen alvorens u overgaat tot een bestelling. U kunt dit telefonisch doen, mocht dit een probleem opleveren kunt u ons ook het vraagstuk mailen naar info@prestonfishing.nl Wij zullen u dan snel een antwoord geven om u te helpen. Bij twijfel adviseren wij altijd om contact op te nemen.

Garantie


Hoe lang heb ik garantie op de proucten?
/ Antwoord 

Kan ik ook producten ruilen?
/ Antwoord